piątek, 26 grudnia 2014

Yet another family celebration!

Święta spędziliście zapewne podobnie jak ja - przede wszystkim jedząc (lub trawiąc to co właśnie zjedliście ;), odwiedzając bliskich i spotykając się z przyjaciółmi. W tym roku brałam dodatkowo udział w wyjątkowym wydarzeniu, jakim był chrzest mojej malutkiej Bratanicy. Po ceremonii w kościele, zaserwowano nam wyśmienity obiad we wrocławskiej Wieży Ciśnień, której wnętrze posłużyło jako tło dla przedstawienia kolejnej uroczystej stylizacji :) Wyjątkowość okazji postanowiłam podkreślić, rzecz jasna, białą koszulą - bo cóż bardziej uroczystego?! - oraz kokardą zawiązaną pod szyją na kształt muszki.

Oczywiście, dzisiejsze solenne postanowienia związane z trzymaniem diety spaliły na panewce już przy przystawce ;)

Enjoy!



marynarka - Mohito
spódnica - Vero Moda
bluzka - Reserved
kolczyki - H&M
buty - CCC





2 komentarze:

  1. Marynarka bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się! Jest świetna, mam sto pomysłów na stylizacje z nią :)

    OdpowiedzUsuń