niedziela, 4 stycznia 2015

Sunday Walk

Codziennie chodzę na długie spacery, ale nie codziennie zdarza mi się być w tak pięknym plenerze jak dziś. Mimo przedziwnej, kapryśnej pogody (silny wiatr usiłujący oderwać mi głowę od tułowia, na zmianę czarne chmury i piękne słońce) postanowiłam po raz pierwszy zrobić zdjęcia na bloga na zewnątrz. Wybrałam strój luźny, wygodny i ciepły, idealny na zimowy spacer. Oczywiście, ciepła czapka, rękawiczki i szalik to elementy niezbędne!

Mam nadzieję, że na mojej twarzy nie widać niesmaku wywołanego niesprzyjającą aurą ;)

Enjoy!


kurtka - Reserved 
szalik - Zara
buty - Big Star
sukienka - Bershka
sweter - House
rękawiczki - Reserved
okulary - Plantwear.com
torba - Sin-say






3 komentarze:

  1. Fajny blog :)
    cocktaildressnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki są świetne i zapewne bardzo ciepłe :)

    Pozdrawiam! I zapraszam do odiwedznienia: http://wkolorzelawendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń